1/2012 w sprawie rozkładu i wymiaru czasu pracy w Urzędzie Gminy w Czarnocinie w 2012 roku, dni wolnych od pracy, wynikających z rozkładu czasy pracy w pięciodniowym tygodniu pracy,
2/2012 w sprawie powołania Komisji Inwentaryzacyjnej celem przeprowadzenia spisu z natury,
3/2012 w sprawie powołania Komisji Likwidacyjnej celem zlikwidowania przedmiotów w Zespole Obsługi Ekonomicznej i Administracyjnej Publicznych Szkół w Czarnocinie,
4/2012 w sprawie: powołania Komisji Przetargowej,
5/2012 w sprawie powołania Komisji Przetargowej,
6/2012 w sprawie: przekazania sprzętu na rzecz Ochotniczej Straży Pożarnej w Kolosach,
7/2012 w sprawie: przekazania sprzętu na rzezcz Świetlicy Wiejskiej w Krzyżu,
8/2012 w sprawie ustalenia wysokości stawek czynszu za najem lokali mieszkalnych stanowiących mieszkaniowy zasób Gminy Czarnocin,
9/2012 w sprawie ustalenia planu finansowego zadań z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych ustawami na 2012 rok,
10/2012 w sprawie przeniesienia wydatków w ramach działów,
11/2012 w sprawie wykonania uchwały budżetowej Gminy Czarnocin na rok 2012,
12/2012 w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie Gminy Czarnocin na rok 2012,
13/2012 w sprawie zmiany planu finansowego zadań z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych ustawami na 2012 rok,
14/2012 w sprawie zmiany regulaminie działania Rady Sportu zatwierdzonego Zarządzeniem Nr 138/209 Wójta Gmimy w Czarnocinie z dnia 31-12-2009 roku,
15/2012 w sprawie powołania Rady Sportu w Gminie Czarnocin,
16/2012 w sprawie powołania Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych,
17/2012 w sprawie powołania Komisji Przetargowej,
18/2012 w sprawie przeniesienia wydatków w ramach działów,
19/2012 w sprawie zmina w planie finansowym,
20/2012 w sprawie powołania Komisji Przetargowej,
21/2012 w sprawie zmian w planie finansowym,
22/2012 w sprawie powołania Komisji Przetargowej do przeprowadzenia nieograniczonego publicznego przetargu ustnego na sprzedaż działki położonej w Zagajowie nr 884/2 o pow. 0,10 ha.
23/2012 w sprawie: powołania Komisji Przetargowej,
24/2012 w sprawie zmian w planie finansowym,
25/2012 w sprawie przeniesienia wydatków w ramach działów,
26/2012 w sprawie zmian w planie finansowym,
27/2012 w sprawie przeniesiania wydatków w ramach dzialów,
28/2012 w sprawie planu finansowego zadań z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych ustawami na 2012 rok,
29/2012 w sprawie: powołania Komisji Przetargowej,
30/2012 w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie Gminy Czarnocin na rok 2012,
31/2012 w sprawie zmian w planie finansowym,
32/2012 w sprawie zmiany planu finansowego zadań z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych ustawami na 2012 rok,
33/2012 w sprawie zatwierdzenia założeń do projektów organizacyjnych szkół i przedszkola w Gminie Czarnocin na rok szkolny 2012/2013,
34/2012
35/2012 w sprawie przeniesienia wydatków w ramach działów,
36/2012 w sprawie zmian w planie finansowym,
37/2012 w sprawie wdrożenia dokumentacji przetwarzania i ochrony danych osobowych w Urzędzie Gminy Czarnocin,
38/2012 w sprawie powołania Zespołu Zadaniowego do realizacji Strategii Rozwoju Polityki Społecznej Gminy Czarnocin,
39/2012 w sprawie wyznaczenia Administratora Bezpieczeństwa Informacji oraz Administratora Systemu Informatycznego w Urzędzie Gminy Czarnocin,
40/2012 w sprawie powołania Komisji Przetargowej,
41/2012 w sprawie podania do publicznej wiadomości informacji z wykonania budżetu Gminy Czarnocin za 2011 rok,
42/2012 w sprawie powołania Komisji Przetargowej,
43/2012 w sprawie powołania Komisji Przetargowej,
44/2012
45/2012 w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie Gminy Czarnocin na rok 2012,
46/2012 w sprawie zmiany planu finansowego zadań z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych ustawami na 2012 rok,
47/2012 w sprawie zmiany planu finansowego zadań z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych ustawami na 2012 rok,
48/2012 w sprawie zmian w planie finansowym,
49/2012 w sprawie nadania regulaminu organizacyjnego Urzędu Gminy Czarnocin,
50/2012 w sprawie przeniesienia wydatków w ramach działów,
51/2012 w sprawie zmian w planie finansowym,
52/2012 w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie Gminy Czarnocin na rok 2012,
53/2012 w sprawie powołania Komisji Przetargowej,
54/2012 w sprawie powołania Komisji do odbioru robót polegających na: "Roboty budowlane polegające na malowaniu ścian i sufitów w budynkach świetlic wiejskich w miejscowościach Kolosy, Cieszkowy, i Miławczyce, Gmina Czarnocin"
55/2012 w sprawie przeniesienia wydatków w ramach działów,
56/2012 w sprawie zmian w planie finansowym,
57/2012 w sprawie powołania Gminnej Komisji Konkursowej dotyczy "Piękna i Bezpieczna Zagrodza - Przyjazna środowisku",
58/2012 w sprawie: powołania Komisji Przetargowej,
59/2012 w sprawie powołania Komisji Przetargowej,
60/2012 w sprawie powołania Komisji Przetargowej,
61/2012 w sprawie powołania Komisji do odbioru robót pod nazwą:"Usługi w zakresie bieżącego utrzymania gminnych dróg oraz rowów przydrożnych i melioracyjnych w 2012 roku na terenie Gminy Czarnocin"
62/2012 w sprawie przeniesienia wydatków w ramach działów,
63/2012 w sprawie zmian w planie finansowym,
64/2012 w sprawie ustalenia regulaminu organizacyjnego Urzędu Gminy Czarnocin na okres zewnętrznego zagrożenia bezpieczeństwa państwa i wojny,
65/2012 w sprawie zasad przyznawania i rozliczania dotacji podmiotowej z budżetu Gminy Czarnocin dla samorządowej instytucji kultury (biblioteki),
66/2012 w sprawie powołania Komisji Przetargowej,
67/2012 w sprawie powołania Komisji do spraw szacowania szkód w uprawach rolnych jakie wystapiły w wyniku gradobicia oraz opadów deszczu nawalnego w dniu 10-06-2012 r.
68/2012 w sprawie powołania Komisji do spraw szacowania na drogach gminych strat jakie wystąpiły w wyniku opadów deszczu nawalnego w dniu 10-06-2012 r.
69/2012 w sprawie powołania Komisji Przetargowej,
70/2012 w sprawie powołania Zastępcy Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego w Czarnocinie,
71/2012 w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie Gminy Czarnocin na rok 2012,
72/2012 w sprawie zmiany planu finansowego zadań z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych ustawami na 2012 rok,
73/2012 w sprawie sposobu (zasad) prowadzenia ksiąg rachunkowych w Urzędzie Gminy Czarnocin,
74/2012 w sprawie zmian w planie finansowym,
75/2012 w sprawie powołania Komisji do odbioru robót polegających na realizacji zadania pn.: "Przebudowa drogi gminnej Kolosy, odcinek od km 0+000 do km 0 + 715, na dł. 715 mb",
76/2012 w sprawie powołania Komisji do odbioru robót polegających na realizacji zadania pn.: "Przebudowa drogi gminnej Kolosy - Kosówka, odcinek od km 0+000 do km 0+550, na dł. 550 mb,"
77/2012 w sprawie przeniesienia wydatków w ramach działów,
78/2012 w sprawie zmian w planie finansowym,
79/2012 w sprawie powołania Komisji Przetargowej,
80/2012 w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie Gminy Czarnocin na rok 2012,
81/2012 w sprawie zmiany planu finansowego zadań z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych ustawami na 2012 rok,
82/2012 w sprawie zmian w planie finansowym,
83/2012 w sprawie powołania Komisji do spraw szacowania na drogach gminnych strat jakie wystąpiły w wyniku opadów deszczu nawalnego w dniu 03-07-2012 r.,
84/2012 w sprawie wyznaczenia osoby wykonującej czynności z zakresu prawa pracy wobec Wójta Gminy Czarnocin,
85/2012 w sprawie powołania KOmisji w celu przeprowadzenia analizy ofert na zapytanie ofertowe dotyczące konserwacji i remontu autobusu szkolnego "Gimbus",
86/2012 w sprawie powołania Komisji w celu przeprowadzenia analizy ofert na zapytanie ofertowe dotyczące remontu sanitariatów w budynku Szkoły Podstawowej w Czarnocinie,
87/2012
88/2012 w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie Gminy Czarnocin na rok 2012,
89/2012 w sprawie zmiany planu finansowego zadań z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych ustawami na 2012 rok,
90/2012 w sprawie powołania Komisji Przetargowej,
91/2012 w sprawie powołania Komisji Przetargowej,
Urząd Gminy CzarnocinCzarnocin 100, 28-506 Czarnocintel. 41 3512028 fax. 41 3512029www.czarnocin.com.pl