1/2012 w sprawie rozkładu i wymiaru czasu pracy w Urzędzie Gminy w Czarnocinie w 2012 roku, dni wolnych od pracy, wynikających z rozkładu czasy pracy w pięciodniowym tygodniu pracy,
2/2012 w sprawie powołania Komisji Inwentaryzacyjnej celem przeprowadzenia spisu z natury,
3/2012 w sprawie powołania Komisji Likwidacyjnej celem zlikwidowania przedmiotów w Zespole Obsługi Ekonomicznej i Administracyjnej Publicznych Szkół w Czarnocinie,
4/2012 w sprawie: powołania Komisji Przetargowej,
5/2012 w sprawie powołania Komisji Przetargowej,
6/2012 w sprawie: przekazania sprzętu na rzecz Ochotniczej Straży Pożarnej w Kolosach,
7/2012 w sprawie: przekazania sprzętu na rzezcz Świetlicy Wiejskiej w Krzyżu,
8/2012 w sprawie ustalenia wysokości stawek czynszu za najem lokali mieszkalnych stanowiących mieszkaniowy zasób Gminy Czarnocin,
9/2012 w sprawie ustalenia planu finansowego zadań z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych ustawami na 2012 rok,
10/2012 w sprawie przeniesienia wydatków w ramach działów,
11/2012 w sprawie wykonania uchwały budżetowej Gminy Czarnocin na rok 2012,
12/2012 w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie Gminy Czarnocin na rok 2012,
13/2012 w sprawie zmiany planu finansowego zadań z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych ustawami na 2012 rok,
14/2012 w sprawie zmiany regulaminie działania Rady Sportu zatwierdzonego Zarządzeniem Nr 138/209 Wójta Gmimy w Czarnocinie z dnia 31-12-2009 roku,
15/2012 w sprawie powołania Rady Sportu w Gminie Czarnocin,
16/2012 w sprawie powołania Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych,
17/2012 w sprawie powołania Komisji Przetargowej,
18/2012 w sprawie przeniesienia wydatków w ramach działów,
19/2012 w sprawie zmina w planie finansowym,
20/2012 w sprawie powołania Komisji Przetargowej,
21/2012 w sprawie zmian w planie finansowym,
22/2012 w sprawie powołania Komisji Przetargowej do przeprowadzenia nieograniczonego publicznego przetargu ustnego na sprzedaż działki położonej w Zagajowie nr 884/2 o pow. 0,10 ha.
23/2012 w sprawie: powołania Komisji Przetargowej,
24/2012 w sprawie zmian w planie finansowym,
25/2012 w sprawie przeniesienia wydatków w ramach działów,
26/2012 w sprawie zmian w planie finansowym,
27/2012 w sprawie przeniesiania wydatków w ramach dzialów,
28/2012 w sprawie planu finansowego zadań z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych ustawami na 2012 rok,
29/2012 w sprawie: powołania Komisji Przetargowej,
30/2012 w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie Gminy Czarnocin na rok 2012,
31/2012 w sprawie zmian w planie finansowym,
32/2012 w sprawie zmiany planu finansowego zadań z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych ustawami na 2012 rok,
33/2012 w sprawie zatwierdzenia założeń do projektów organizacyjnych szkół i przedszkola w Gminie Czarnocin na rok szkolny 2012/2013,
34/2012
35/2012 w sprawie przeniesienia wydatków w ramach działów,
36/2012 w sprawie zmian w planie finansowym,
37/2012 w sprawie wdrożenia dokumentacji przetwarzania i ochrony danych osobowych w Urzędzie Gminy Czarnocin,
38/2012 w sprawie powołania Zespołu Zadaniowego do realizacji Strategii Rozwoju Polityki Społecznej Gminy Czarnocin,
39/2012 w sprawie wyznaczenia Administratora Bezpieczeństwa Informacji oraz Administratora Systemu Informatycznego w Urzędzie Gminy Czarnocin,
40/2012 w sprawie powołania Komisji Przetargowej,
41/2012 w sprawie podania do publicznej wiadomości informacji z wykonania budżetu Gminy Czarnocin za 2011 rok,
42/2012 w sprawie powołania Komisji Przetargowej,
43/2012 w sprawie powołania Komisji Przetargowej,
44/2012
45/2012 w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie Gminy Czarnocin na rok 2012,
46/2012 w sprawie zmiany planu finansowego zadań z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych ustawami na 2012 rok,
47/2012 w sprawie zmiany planu finansowego zadań z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych ustawami na 2012 rok,
48/2012 w sprawie zmian w planie finansowym,
49/2012 w sprawie nadania regulaminu organizacyjnego Urzędu Gminy Czarnocin,
50/2012 w sprawie przeniesienia wydatków w ramach działów,
51/2012 w sprawie zmian w planie finansowym,
52/2012 w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie Gminy Czarnocin na rok 2012,
53/2012 w sprawie powołania Komisji Przetargowej,
54/2012 w sprawie powołania Komisji do odbioru robót polegających na: "Roboty budowlane polegające na malowaniu ścian i sufitów w budynkach świetlic wiejskich w miejscowościach Kolosy, Cieszkowy, i Miławczyce, Gmina Czarnocin"
55/2012 w sprawie przeniesienia wydatków w ramach działów,
56/2012 w sprawie zmian w planie finansowym,
57/2012 w sprawie powołania Gminnej Komisji Konkursowej dotyczy "Piękna i Bezpieczna Zagrodza - Przyjazna środowisku",
58/2012 w sprawie: powołania Komisji Przetargowej,
59/2012 w sprawie powołania Komisji Przetargowej,
60/2012 w sprawie powołania Komisji Przetargowej,
61/2012 w sprawie powołania Komisji do odbioru robót pod nazwą:"Usługi w zakresie bieżącego utrzymania gminnych dróg oraz rowów przydrożnych i melioracyjnych w 2012 roku na terenie Gminy Czarnocin"
62/2012 w sprawie przeniesienia wydatków w ramach działów,
63/2012 w sprawie zmian w planie finansowym,
64/2012 w sprawie ustalenia regulaminu organizacyjnego Urzędu Gminy Czarnocin na okres zewnętrznego zagrożenia bezpieczeństwa państwa i wojny,
65/2012 w sprawie zasad przyznawania i rozliczania dotacji podmiotowej z budżetu Gminy Czarnocin dla samorządowej instytucji kultury (biblioteki),
66/2012 w sprawie powołania Komisji Przetargowej,
67/2012 w sprawie powołania Komisji do spraw szacowania szkód w uprawach rolnych jakie wystapiły w wyniku gradobicia oraz opadów deszczu nawalnego w dniu 10-06-2012 r.
68/2012 w sprawie powołania Komisji do spraw szacowania na drogach gminych strat jakie wystąpiły w wyniku opadów deszczu nawalnego w dniu 10-06-2012 r.
69/2012 w sprawie powołania Komisji Przetargowej,
70/2012 w sprawie powołania Zastępcy Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego w Czarnocinie,
71/2012 w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie Gminy Czarnocin na rok 2012,
72/2012 w sprawie zmiany planu finansowego zadań z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych ustawami na 2012 rok,
73/2012 w sprawie sposobu (zasad) prowadzenia ksiąg rachunkowych w Urzędzie Gminy Czarnocin,
74/2012 w sprawie zmian w planie finansowym,
75/2012 w sprawie powołania Komisji do odbioru robót polegających na realizacji zadania pn.: "Przebudowa drogi gminnej Kolosy, odcinek od km 0+000 do km 0 + 715, na dł. 715 mb",
76/2012 w sprawie powołania Komisji do odbioru robót polegających na realizacji zadania pn.: "Przebudowa drogi gminnej Kolosy - Kosówka, odcinek od km 0+000 do km 0+550, na dł. 550 mb,"
77/2012 w sprawie przeniesienia wydatków w ramach działów,
78/2012 w sprawie zmian w planie finansowym,
79/2012 w sprawie powołania Komisji Przetargowej,
80/2012 w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie Gminy Czarnocin na rok 2012,
81/2012 w sprawie zmiany planu finansowego zadań z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych ustawami na 2012 rok,
82/2012 w sprawie zmian w planie finansowym,
83/2012 w sprawie powołania Komisji do spraw szacowania na drogach gminnych strat jakie wystąpiły w wyniku opadów deszczu nawalnego w dniu 03-07-2012 r.,
84/2012 w sprawie wyznaczenia osoby wykonującej czynności z zakresu prawa pracy wobec Wójta Gminy Czarnocin,
85/2012 w sprawie powołania KOmisji w celu przeprowadzenia analizy ofert na zapytanie ofertowe dotyczące konserwacji i remontu autobusu szkolnego "Gimbus",
86/2012 w sprawie powołania Komisji w celu przeprowadzenia analizy ofert na zapytanie ofertowe dotyczące remontu sanitariatów w budynku Szkoły Podstawowej w Czarnocinie,
87/2012
88/2012 w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie Gminy Czarnocin na rok 2012,
89/2012 w sprawie zmiany planu finansowego zadań z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych ustawami na 2012 rok,
90/2012 w sprawie powołania Komisji Przetargowej,
91/2012 w sprawie powołania Komisji Przetargowej,
92/2012 w sprawie ustalenia Regulaminu organizacyjnego w akcjach ratowniczych i szkoleniach pożarniczych oraz sposób ich rozliczania i wypłaty ekwiwalentu pieniężnego dla członków ochotniczych straży pożarnych,
93/2012 w sprawie zmian w planie finansowym,
94/2012 w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie Gminy Czarnocin na rok 2012,
95/2012 w sprawie zmiany planu finansowego zadań z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych ustawami na 2012 rok,
96/2012 w sprawie przeniesienia wydatków w ramach działów,
97/2012 w sprawie zmian w planie finansowym,
98/2012 w sprawie powołania Komisji do odbioru robót polegających na :"Modernizacja, remont i wyposażenie świetlicy wiejskiej w miejscowości Zagajów",
99/2012 w sprawie powołania Komisji do odbioru robót polegających na :"Modernizacja, remont i wyposażenie świetlicy wiejskiej w miejscowości Dębiany",
100/2012 w sprawie powołania Komisji do odbioru robót polegających na realizacji zadania pn.: "Przebudowa drogi gminnej Stradów - Chałupki odcinek od km 0+000 do km 0+270, na dł. 270 mb",
102/2012 w sprawie powołania Komisji Przetargowej,
103/2012 w sprawie wprowadzenia regulaminu sprawowania opieki nad uczniami w czasie dowozu do szkół i odwozu ze szkół na terenie Gminy Czarnocin,
103a/2012 w sprawie powołania Gminnej Komisji Konkursowej dotyczy "Najładniejszy Wieniec Dożynkowy 2012",
103b/2012 w sprawie powołania Gminnej Komisji Konkursowej na Czarnocinski wiejski stół pn. "Wiejskie jadło 2012",
104/2012 w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie Gminy Czarnocin na rok 2012,
105/2012 w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie Gminy Czarnocin na rok 2012,
106/2012 w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji zdawczo - odbiorczej w kasie Urzędu Gminy w Czarnocinie,
107/2012 w sprawie zmian w planie finansowym,
108/2012 o przebiegu wykonaniu budżetu, o kształtowaniu się wieloletniej prognozy finansowej oraz o przebiegu wykonania planów finansowych jednostek organizacyjnych w Gminie Czarnocin,
109/2012 w sprawie powołania Gminnego Zespołu Interdyscyplinarnego ds. Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie,
110/2012 w sprawie przeniesienia wydatków w ramach działów,
111/2012 w sprawie zmian w planie finasowym,
112/2012 w sprawie powołania Komisji do odbioru dokumentacji projektowo-kosztorysowej,
113/2012 w sprawie powołania Komisji do odbioru dokumentacji projektowo-kosztorysowej,
114/2012 w sprawie powołania Komisji Przetargowej,
115/2012 w sprawie przeniesienia wydatków ramach działów,
116/2012 w sprawie zmian w planie finansowym,
117/2012 w sprawie powołania komisji stypendialnej,
118/2012 w sprawie przeniesienia wydatków w ramach działów,
119/2012 w sprawie przeniesienia wydatków w ramach działów,
120/2012 w powołania Komisji do odbioru robót budowlanych polegających na realizacji zadania pn.: Przebudowa drogi gminnej Miławczyce - Dębiany od km 0+000 do km 0+650, dł. 650 mb,
121/2012 w sprawie powołania Komisji do odbioru robót polegających na realizacji zadania pn.: Przebudowa drogi gminnej Michałowice - Michałowice od km 0+230 do km 0+760, dł. 530mb,
122/2012 w sprawie powołania komisji do odbioru robót budowlanych polegających na realizacji zadania pn.: Bieżące naprawy cząstkowe dróg gminnych o nawierzchni bitumicznej masą mineralno-asfaltową na terenie Gminy Czarnocin w 2012 roku,
123/2012 w sprawie zmiany Regulaminu organizacyjnego Urzędu Gminy w Czarnocinie,
124/2012 w sprawie zmian w planie finansowym,
125/2012 w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie Gminy Czarnocin na rok 2012,
126/2012 w sprawie zmiany planu finansowego zadań z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych ustawami na 2012 rok,
127/2012 w sprawie przeniesienia wydatków w ramach działów,
128/2012 w sprawie sposobu (zasad) prowadzenia ksiąg rachunkowych w Urzędzie Gminy Czarnocin,
129/2012 w sprawie zmian w planie finansowym,
130/2012 w sprawie zatwierdzenia Aneksu do Regulaminu Organizacyjnego Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Czarnocinie,
131/2012 w sprawie powołania Komisji do odbioru robót budowlanych polegających na realizacji zadania pn.: "Przebudowa drogi gminnej Krzyż - Dębiany, odcinek od km 0+500 do km 1+056, dł. 556 mb",
132/2012 w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie Gminy Czarnocin na rok 2012,
133/2012 w sprawie powołania Gminnego Zespołu Interdyscyplinarnego ds. Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie,
134/2012 w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie Gminy Czarnocin na rok 2012,
135/2012 w sprawie zmian w planie finansowym,
136/2012 w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie Gminy Czarnocin na rok 2012,
137/2012 w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie Gminy Czarnocin na rok 2012,
138/2012 w sprawie zmian w planie finansowym,
139/2012
140/2012 w sprawie: powołania Komisji Przetargowej,
141/2012
142/2012
143/2012 w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie Gminy Czarnocin na rok 2012,
143A/2012 w sprawie zmiany planu finansowego zadań z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych ustawami na 2012 rok,
144/2012 w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie Gminy Czarnocin na rok 2012,
144A/2012 w sprawie zmiany planu finansowego zadań z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych ustawami na 2012 rok,
145/2012 w sprawie przeniesienia wydatków w ramach działów,
146/2012 w sprawie zmian w planie finansowym,
147/2012 w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie Gminy Czarnocin na rok 2012,
147A/2012 w sprawie zmiany planu finansowego zadań z zakresu administracji rządowej oraz innych zleconych ustawami na 2012 rok,
148/2012 w sprawie zmian w planie finansowym,
149/2012 w sprawie powołania komisji w celu przeprowadzenia analizy ofert na zapytania ofertowe dotyczące artykułów biurowych i tonerów do Urzędu Gminy w Czarnocinie,
150/2012 w sprawie projektu uchwały budżetowej gminy na rok 2013,
151/2012 w sprawie zmian w planie finansowym,
152/2012 w sprawie ogłoszenia naboru na stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy w Czarnocinie,
153/2012 w sprawie ogłoszenia naboru na stanowisko urzędnicze ds. drogownictwa i rolnictwa w Urzędzie Gminy w Czarnocinie,
154/2012 w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie Gminy Czarnocin na rok 2012,
154A/2012 w sprawie zmiany planu finansowego zadań z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych ustawami na 2012 rok,
155/2012 w sprawie przeniesienia wydatków w ramach działów,
155A/2012 w sprawie przeprowadzenia komisyjnego spisu dokumentów,
156/2012 w sprawie zmian w planie finansowym,
157/2012 w sprawie powołania Komisji do odbioru robót budowlanych zadania pn.: "Budowa pełnmowymiarowej ogólnodostępnej sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Czarnocinie,
158/2012 w sprawie powołania Komisji do odbioru robót budowlanych zadania pn.: "Budowa pełnowymiarowej ogółnodostępnej sali gimnastycznej przy gimnazjum w Cieszkowach"
159/2012 w sprawie powołania Komisji do przeglądu gwarancyjnego zadania pn.: Wykonanie boisk sportowych w ramach budowy kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" w miejscowości Cieszkowy gmina Czarnocin,
160/2012 w sprawie powołania Komisji do przeglądu gwarancyjnego zadania pn.: Kształtowanie centrum miejscowości Kolosy, Krzyż, Cieszkowy,
161/2012 w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie Gminy Czarnocin na rok 2012,
161A/2012 w sprawie zmiany planu finansowego zadań z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych ustawami na 2012 rok,
162/2012 w sprawie przeniesienia wydatków w ramach działów,
163/2012 w sprawie zmian w planie finansowym,
164/2012 w sprawie przeprowadzenia spisu dokumentów - aktów własności ziemi,
165/2012 w sprawie powołania komisji o przydział środków na dofinansowanie dokształcania i doskonalenia zawodowego dla nauczycieli zatrudnionych w szkołach podstawowych, przedszkolu i gimnazjum na terenie gminy Czarnocin,
166/2012 w sprawie powołania Komisji ds. przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości nieprzekraczającej 14000 euro,
167/2012 w sprawie zmian w planie finansowym,
168/2012 w sprawie przeprowadzenia komisyjnego spisu dokumentów,
169/2012 w sprawie przeniesienia wydatków w ramach działów,
170/2012 w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie Gminy Czarnocin na rok 2012,
171/2012 w sprawie zmiany planu finansowego zadań z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych ustawami na 2012 rok,
172/2012 w sprawie zmian w planie finansowym,
173/2012 o wprowadzeniu systemu komputerowego w kasie Urzedu Gminy,
174/2012 w sprawie: powołania Komisji Inwentaryzacyjnych,
175/2012 w sprawie: odwołania Zastępcy Wójta,
Urząd Gminy CzarnocinCzarnocin 100, 28-506 Czarnocintel. 41 3512028 fax. 41 3512029www.czarnocin.com.pl