Ogłoszenie o naborze
2009-08-06 11:12:33 Ogłoszenia
WÓJT GMINY W CZARNOCINIE działając na podstawie art.13 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.Nr 223, poz1458)ogłasza w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy w Czarnocinie, 28-506 Czarnocin
NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY W URZĘDZIE GMINY W CZARNOCINIE OD DNIA 1.10.2009 Zastępca Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego w Czarnocinie 1.Wymagania niezbędne: a) obywatelstwo polskie, b) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych, c)wykształcenie wyższe, d) niekaralność za przestępstwa umyślne, e) nieposzlakowana opinia, f) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku pracy, g) minimum 5 leni staż pracy w administracji lub na podobnych stanowiskach pracy 2.Wymagania dodatkowe: a) znajomość problematyki samorządowej, b) bardzo dobra znajomość obsługi komputera, c) znajomość przepisów kodeksu rodzinnego i opiekuńczego, d) znajomość przepisów ustawy o aktach stanu cywilnego, e) znajomość podstawowych przepisów kodeksu postępowania administracyjnego, f) znajomość przepisów o opłacie skarbowej, g) umiejętność rozmowy z mieszkańcem załatwiającym sprawy z zakresu Urzędu Stanu Cywilnego h) umiejętność sporządzania decyzji administracyjnej prostującej i uzupełniającej akt stanu cywilnego, i) ukończone studia wyższe prawnicze lub administracyjne i posiada tytuł magistra lub podyplomowe studia administracyjne 3.Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: -przyjmowanie oświadczeń: - o wstąpieniu w związek małżeński, - braku okoliczności wyłączających zawarcie małżeństwa, - wyborze nazwiska jakie będą nosić małżonkowie i dzieci zrodzone z małżeństwa i innych zgodnie z przepisami Kodeksu rodzinnego i opiekuńczego. -sporządzanie i podpisywanie: - aktów stanu cywilnego - odpisów oraz zaświadczeń z aktów stanu cywilnego - decyzji administracyjnych, -zaświadczeń o zdolności prawnej do zawarcia małżeństwa za granicą, - zaświadczeń o zdolności prawnej do zawarcia małżeństwa wyznaniowego ze skutkiem cywilnym. - dbanie o właściwe przechowywanie ksiąg stanu cywilnego i akt zbiorowych, - sporządzanie miesięcznych sprawozdań dla Urzędu Statystycznego, - prowadzenie jubileuszy zawarcia zwiazku małżenskiego, - udzielanie ślubów, - wydawanie dowodów osobistych i dokumentów stwierdzających tożsamosć oraz prowadzenie dokumentacji i archiwum w tym zakresie. 4.Wymagane dokumenty: a) życiorys (CV), b) list motywacyjny c) kwestionariusz osobowy, d) ksero świadectw pracy lub zaświadczenia potwierdzające okresy zatrudnienia e) dokumenty poświadczające wykształcenie, f) kserokopia dowodu osobistego, g) zaświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku pracownika administracji h) oświadczenie kandydata o niekaralności i pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania w pełni z praw publicznych, i) inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach. 5.Termin i miejsce składania dokumentów: Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy w Czarnocinie (sekretariat) lub pocztą na adres Urzędu: Urząd Gminy w Czarnocinie, 28-506 Czarnocin z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko: Z-ca kierownika Urzędu stanu Cywilnego w Czarnocinie w terminie do dnia 4.09.2009 roku. Aplikacje które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Po wstępnej selekcji ( analizie dokumentów aplikacyjnych) zostanie wystosowane imienne zaproszenie na rozmowę kwalifikacyjną lub test kwalifikacyjny. Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV ( z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. O ochronie danych osobowych ( Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. O pracownikach samorządowych ( Dz. U. z 2008 r. Nr 223 poz. 1458.) Wynagrodzenie zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 18 marca 2009r. W sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz.U. z 2009r. Nr 50. poz 398). Czarnocin 2009.08.06 Wójt Gminy inż. Marek Pikulski
Zobacz również:
- INFORMACJA o organizacji bezpłatnego gminnego przewozu pasażerskiego w wyborach do rad gmin, rad powiatów, sejmików województw i rad dzielnic m. st. Warszawy oraz w wyborach wójtów, burmistrzów i prezydentów miast zarządzonych na dzień 7 kwietnia 2024 r - 2024-03-29 12:30:41
- Obwieszczenie Wojewody Świętokrzyskiego z dnia 23 lutego 2024 r.zmieniające obwieszczenie w sprawie przeprowadzenia kwalifikacji wojskowej na terenie województwa świętokrzyskiego w 2024 r. - 2024-02-29 14:34:59
- Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty na realizację zamówienia dla zadania pn.: "Zakup samochodu dostawczego" - 2024-02-14 19:35:13
- Zapytanie ofertowe na realizację zamówienia dla zadania pn.: "Zakup samochodu dostawczego" - 2024-02-02 19:30:43
- Wykaz nieruchomości stanowiących własność Gminy Czarnocin przeznaczonych do najmu w trybie bezprzetargowym - 2024-01-26 09:37:20
- Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania na realizację zamówienia dla zadania pn.: "Zakup samochodu dostawczego" - 2024-01-25 17:50:03
- Zawiadomienie o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu Uproszczonego Planu Urządzenia Lasu dla lasów należących do osób fizycznych dla miejscowości Zagajów - 2024-01-22 17:08:54
- Zapytanie ofertowe na realizację zamówienia dla zadania pn.: "Zakup samochodu dostawczego" - 2024-01-16 17:30:24
- Protokół z wyboru ofert w sprawie "Zapytania ofertowego Parafii p.w. WNMP w Czarnocinie" - 2024-01-16 17:08:08
- Obwieszczenie Wojewody Świętokrzyskiego z dnia 4 stycznia 2024 r. w sprawie przeprowadzenia kwalifikacji wojskowej na terenie województwa świętokrzyskiego w 2024 r. - 2024-01-12 08:44:06