2012 rokDo druku
Wersja archiwalna z dnia 2012-09-03 14:17:49


1/2012 w sprawie rozkładu i wymiaru czasu pracy w Urzędzie Gminy w Czarnocinie w 2012 roku, dni wolnych od pracy, wynikających z rozkładu czasy pracy w pięciodniowym tygodniu pracy,

2/2012 w sprawie powołania Komisji Inwentaryzacyjnej celem przeprowadzenia spisu z natury,

3/2012 w sprawie powołania Komisji Likwidacyjnej celem zlikwidowania przedmiotów w Zespole Obsługi Ekonomicznej i Administracyjnej Publicznych Szkół w Czarnocinie,

4/2012 w sprawie: powołania Komisji Przetargowej,

5/2012 w sprawie powołania Komisji Przetargowej,

6/2012 w sprawie: przekazania sprzętu na rzecz Ochotniczej Straży Pożarnej w Kolosach,

7/2012 w sprawie: przekazania sprzętu na rzezcz Świetlicy Wiejskiej w Krzyżu,

8/2012 w sprawie ustalenia wysokości stawek czynszu za najem lokali mieszkalnych stanowiących mieszkaniowy zasób Gminy Czarnocin,

9/2012 w sprawie ustalenia planu finansowego zadań z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych ustawami na 2012 rok,

10/2012 w sprawie przeniesienia wydatków w ramach działów,

11/2012 w sprawie wykonania uchwały budżetowej Gminy Czarnocin na rok 2012,

12/2012 w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie Gminy Czarnocin na rok 2012,

13/2012 w sprawie zmiany planu finansowego zadań z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych ustawami na 2012 rok,

14/2012 w sprawie zmiany regulaminie działania Rady Sportu zatwierdzonego Zarządzeniem Nr 138/209 Wójta Gmimy w Czarnocinie z dnia 31-12-2009 roku,

15/2012 w sprawie powołania Rady Sportu w Gminie Czarnocin,

16/2012 w sprawie powołania Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych,

17/2012 w sprawie powołania Komisji Przetargowej,

18/2012 w sprawie przeniesienia wydatków w ramach działów,

19/2012 w sprawie zmina w planie finansowym,

20/2012 w sprawie powołania Komisji Przetargowej,

21/2012 w sprawie zmian w planie finansowym,

22/2012 w sprawie powołania Komisji Przetargowej do przeprowadzenia nieograniczonego publicznego przetargu ustnego na sprzedaż działki położonej w Zagajowie nr 884/2 o pow. 0,10 ha.

23/2012 w sprawie: powołania Komisji Przetargowej,

24/2012 w sprawie zmian w planie finansowym,

25/2012 w sprawie przeniesienia wydatków w ramach działów,

26/2012 w sprawie zmian w planie finansowym,

27/2012 w sprawie przeniesiania wydatków w ramach dzialów,

28/2012 w sprawie planu finansowego zadań z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych ustawami na 2012 rok,

29/2012 w sprawie: powołania Komisji Przetargowej,

30/2012 w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie Gminy Czarnocin na rok 2012,

31/2012 w sprawie zmian w planie finansowym,

32/2012 w sprawie zmiany planu finansowego zadań z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych ustawami na 2012 rok,

33/2012 w sprawie zatwierdzenia założeń do projektów organizacyjnych szkół i przedszkola w Gminie Czarnocin na rok szkolny 2012/2013,

34/2012

35/2012 w sprawie przeniesienia wydatków w ramach działów,

36/2012 w sprawie zmian w planie finansowym,

37/2012 w sprawie wdrożenia dokumentacji przetwarzania i ochrony danych osobowych w Urzędzie Gminy Czarnocin,

38/2012 w sprawie powołania Zespołu Zadaniowego do realizacji Strategii Rozwoju Polityki Społecznej Gminy Czarnocin,

39/2012 w sprawie wyznaczenia Administratora Bezpieczeństwa Informacji oraz  Administratora  Systemu Informatycznego w Urzędzie Gminy Czarnocin,

40/2012 w sprawie powołania Komisji Przetargowej,

41/2012 w sprawie podania do publicznej wiadomości informacji z wykonania budżetu Gminy Czarnocin za 2011 rok,

42/2012 w sprawie powołania Komisji Przetargowej,

43/2012 w sprawie powołania Komisji Przetargowej,

44/2012

45/2012 w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie Gminy Czarnocin na rok 2012,

46/2012 w sprawie zmiany planu finansowego zadań z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych ustawami na 2012 rok,

47/2012 w sprawie zmiany planu finansowego zadań z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych ustawami na 2012 rok,

48/2012 w sprawie zmian w planie finansowym,

49/2012 w sprawie nadania regulaminu organizacyjnego Urzędu Gminy Czarnocin,

50/2012 w sprawie przeniesienia wydatków w ramach działów,

51/2012 w sprawie zmian w planie finansowym,

52/2012 w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie Gminy Czarnocin na rok 2012,

53/2012 w sprawie powołania Komisji Przetargowej,

54/2012 w sprawie powołania Komisji do odbioru robót polegających na: "Roboty budowlane polegające na malowaniu ścian i sufitów w budynkach świetlic wiejskich w miejscowościach Kolosy, Cieszkowy, i Miławczyce, Gmina Czarnocin"

55/2012 w sprawie przeniesienia wydatków w ramach działów,

56/2012 w sprawie zmian w planie finansowym,

57/2012 w sprawie powołania Gminnej Komisji Konkursowej dotyczy "Piękna i Bezpieczna Zagrodza - Przyjazna środowisku",

58/2012 w sprawie: powołania Komisji Przetargowej,

59/2012 w sprawie powołania Komisji Przetargowej,

60/2012 w sprawie powołania Komisji Przetargowej,

61/2012 w sprawie powołania Komisji do odbioru robót pod nazwą:"Usługi w zakresie bieżącego utrzymania gminnych dróg oraz rowów przydrożnych i melioracyjnych w 2012 roku na terenie Gminy Czarnocin"

62/2012 w sprawie przeniesienia wydatków w ramach działów,

63/2012 w sprawie zmian w planie finansowym,

64/2012 w sprawie ustalenia regulaminu organizacyjnego Urzędu Gminy Czarnocin na okres zewnętrznego zagrożenia bezpieczeństwa państwa i wojny,

65/2012 w sprawie zasad przyznawania i rozliczania dotacji podmiotowej z budżetu Gminy Czarnocin dla samorządowej instytucji kultury (biblioteki),

66/2012 w sprawie powołania Komisji Przetargowej,

67/2012 w sprawie powołania Komisji do spraw szacowania szkód w uprawach rolnych jakie wystapiły w wyniku gradobicia oraz opadów deszczu nawalnego w dniu 10-06-2012 r.

68/2012 w sprawie powołania Komisji do spraw szacowania na drogach gminych strat jakie wystąpiły w wyniku opadów deszczu nawalnego w dniu 10-06-2012 r.

69/2012 w sprawie powołania Komisji Przetargowej,

70/2012 w sprawie powołania Zastępcy Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego w Czarnocinie,

71/2012 w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie Gminy Czarnocin na rok 2012,

72/2012 w sprawie zmiany planu finansowego zadań z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych ustawami na 2012 rok,

73/2012 w sprawie sposobu (zasad) prowadzenia ksiąg rachunkowych w Urzędzie Gminy Czarnocin,

74/2012 w sprawie zmian w planie finansowym,

75/2012 w sprawie powołania Komisji do odbioru robót polegających na realizacji zadania pn.: "Przebudowa drogi gminnej Kolosy, odcinek od km 0+000 do km 0 + 715, na dł. 715 mb",

76/2012 w sprawie powołania Komisji do odbioru robót polegających na realizacji zadania pn.: "Przebudowa drogi gminnej Kolosy - Kosówka, odcinek od km 0+000 do km 0+550, na dł. 550 mb,"

77/2012 w sprawie przeniesienia wydatków w ramach działów,

78/2012 w sprawie zmian w planie finansowym,

79/2012 w sprawie powołania Komisji Przetargowej,

80/2012 w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie Gminy Czarnocin na rok 2012,

81/2012 w sprawie zmiany planu finansowego zadań z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych ustawami na 2012 rok,

82/2012 w sprawie zmian w planie finansowym,

83/2012 w sprawie powołania Komisji do spraw szacowania na drogach gminnych strat jakie wystąpiły w wyniku opadów deszczu nawalnego w dniu 03-07-2012 r.,

84/2012 w sprawie wyznaczenia osoby wykonującej czynności z zakresu prawa pracy wobec Wójta Gminy Czarnocin,

85/2012 w sprawie powołania KOmisji w celu przeprowadzenia analizy ofert na zapytanie ofertowe dotyczące konserwacji i remontu autobusu szkolnego "Gimbus",

86/2012 w sprawie powołania Komisji w celu przeprowadzenia analizy ofert na zapytanie ofertowe dotyczące remontu sanitariatów  w budynku Szkoły Podstawowej w Czarnocinie,

87/2012

88/2012 w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie Gminy Czarnocin na rok 2012,

89/2012 w sprawie zmiany planu finansowego zadań z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych ustawami na 2012 rok,

90/2012 w sprawie powołania Komisji Przetargowej,

91/2012 w sprawie powołania Komisji Przetargowej,



Powrót