Wersja do druku

Opublikowano: 2011-09-01 14:27:52

Ogłoszenie o wyniku postępowania

Przedmiot przetargu:
ZAPYTANIE OFERTOWE na wykonanie zamówienia o wartości poniżej 14000 euro w związku z art.4 pkt.8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówień publicznych /Dz.U. Z 2010r nr 113 poz.759 z późniejszymi zmianami/ "Wymiana rynien i rur spustowych w budynku Szkoły Podstawowej w Sokolinie."

Wynik postepowania:
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty Gmina Czarnocin zawiadamia, że w związku z prowadzonym postępowaniem na podstawie art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówień publicznych /Dz. U. z 2010r, Nr. 113, poz. 759 z późn. zmianami / o zamówienie publiczne "wymianę rynien i rur spustowych w budynku Szkoły Podstawowej w Sokolinie" wybrano ofertę: Firma Remontowo - Budowlana Mariusz Gącik ul. Partyzantów 40/22, 28-500 Kazimierza Wielka. Uzasadnienie wyboru: Jedynym kryterium wyboru była cena. Powyższy Wykonawca złożył najkorzystniejszą ofertę.



Powrót

Statystyki bieżącego przetarguWyświetleń: 2177
Wprowadził do systemu: Piotr Giereś, data: 2011-08-12 14:07:20
Opublikował: , data publikacji:
Ostatnia zmiana: Piotr Giereś, data: 2011-09-01 14:27:52
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu