Zamawiający:
Numer ID: 53
Data publikacji:
2008-07-10 14:32:09
Przedmiot: Wymiana części zużytych okien na okna PCW w budynku gimnazjum w Cieszkowach
Treść przetargu:
GMINA CZARNOCIN
28-506 Czarnocin 100a
Województwo Świętokrzyskie
ogłasza przetarg nieograniczony
o wartości zamówienia nie przekraczającej równowartości kwoty 60 000 euro na zadanie
„ Wymiana części zużytych okien na okna PCW w budynku gimnazjum w Cieszkowach „
1.Nie dopuszcza się składania ofert częściowych,
2.Termin realizacji zamówienia do 31 sierpnia 2008r.
3.W przetargu mogą wziąć udział oferenci spełniający warunki art. 22 ust. 2 – Prawo zamówień publicznych oraz warunki SIWZ,
4.Specyfikację istotnych warunków zamówienia i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych w cenie 15 PLN można odebrać osobiście w siedzibie Zamawiającego lub za zaliczeniem pocztowym oraz na stronie internetowej gminy www.bip.gminy.com.pl/czarnocin
5.Wysokość wadium - 1200 PLN .
6.Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie: cena - 100 %,
7.Upoważniony do kontaktów z oferentami: Józefa Durbacz tel.(041) 3512428
8.Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, 28 – 506 Czarnocin 100a w sekretariacie UG do dnia 30.07.2008r. do godz. 9:00.
9.Otwarcie ofert nastąpi w dniu 30.07.2008r. o godz.9:00 na sali konferencyjnej Urzędu Gminy
10.Termin związania ofertą – 30 dni.
Opublikował: , data publikacji:
Ostatnia zmiana: Piotr Giereś, data: 2008-07-30 12:57:03
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu