Zamawiający:
Numer ID: 56
Data publikacji:
2008-10-22 09:58:05
Przedmiot:
Obsługa bankowa budżetu Gminy Czarnocin
i gminnych jednostek organizacyjnych ( zmiany )
Treść przetargu:
1.Zamawiający: Gmina Czarnocin
28-506 Czarnocin 100A
tel. ( 041 ) 3512 300 fax. ( 041 ) 3512 029
2.Zaprasza do udziału w przetargu nieograniczonym o wartości zamówienia nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości 206.000,00 EURO
na wykonanie zamówienia pn.
„ obsługa bankowa budżetu Gminy Czarnocin
i gminnych jednostek organizacyjnych „
Do postępowania przetargowego mają zastosowanie przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2007, Nr 223, poz. 1655 ze zmianami ).
3.Adres strony internetowej : www.bip.gminy.com/czarnocin
4.Zakres obsługi bankowej obejmuje –
-otwarcie i prowadzenie rachunków bieżących i pomocniczych, zakładanie innych rachunków na zlecenie Zamawiającego oraz sporządzenie wyciągów bankowych umożliwiających prawidłową kwalifikacje dowodów
i księgowanie operacji bankowych, za każdy dzień roboczy w terminie,
do godz. 9:00 dnia następnego, potwierdzanie sald na wszystkich rachunkach
likwidacja rachunków na zlecenie,
-realizacja poleceń przelewów, co najmniej dwukrotnie, w szczególności poprzez
elektroniczny system transmisji dokumentów dostarczanych do godz. 17:00,
przyjmowanie wpłat gotówkowych,
-dokonywanie wypłat gotówkowych,
-instalacja sytemu typu homebanking wraz z niezbędnym wyposażeniem oraz oprogramowaniem umożliwiającym dokonywanie przelewów oraz dostarczania informacji o stanie rachunków oraz bezpłatny serwis i bezpłatne przeszkolenie pracowników zamawiającego, dla jednego stanowiska w wymienionych jednostkach
-naliczanie odsetek od posiadanych wolnych środków na wszystkich rachunkach
bankowych,
-wydawanie blankietów czekowych,
-ocena współczynnika opłacalności z art. 128 ustawy prawo bankowe,
-bezpłatne świadczenie usług dodatkowych takich jak: kompleksowa obsługa rachunków przez upoważnionego pracownika, telefoniczne uzgadnianie sald na hasło, dokonywanie w wydzielonym pomieszczeniu wpłat większych sum pieniężnych, karty płatnicze, możliwość wprowadzenia umowy o rachunek skonsolidowany,
-zawarcie odrębnych umów o prowadzeniu rachunków bankowych z jednostkami niżej wymienionymi,
-możliwość udzielenia kredytu w rachunku bieżącym, w danym roku budżetowym.
5.Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych, wielowariantowych, równoważnych ani częściowych.
6.Wymagany termin realizacji zamówienia :
Od 01 stycznia 2009 roku do 31 grudnia 2011 roku
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia jest do pobrania w siedzibie
Zamawiającego w pokoju 22, na I piętrze budynku Urzędu Gminy.
Formularze zawierające Specyfikację Istotnych Warunków zamówienia w cenie 0,00 zł
( brutto ) można otrzymać w siedzibie zamawiającego w pokoju nr 22.
Upoważnionym do bezpośredniego kontaktowania się z oferentami jest w zakresie
merytorycznym i proceduralnym jest :
- Piś Zbigniew – Skarbnik tel. 041 – 351 23 00 pok. 24 w godz. 8.00 do 14.00.
7.W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełnią warunki udziału
w postępowaniu o udzielenia zamówienia określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy
dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych, na potwierdzenie czego
złożą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz dokumenty
potwierdzające spełnienie tych warunków określane w Specyfikacji Warunków
Zamówienia.
8.Wadium - w wysokości 500,oo zł ( pięćset oo/oo ) należy złożyć do dnia 05 11 2008 rok godz. 11.00 w formie określonej w art. 45, ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.
9.Kryteria wyboru ofert :
ocena punktowa – suma ilości punktów za poszczególne usługi wymienione
w specyfikacji wg skali sto punktowej.
oferent podaje dane na dzień 30 09 2008 r i może maksymalnie otrzymać za:
a) najwyższe oprocentowanie środków finansowych, jednakowe na obsługiwanych
rachunkach środków bieżących i pomocniczych we wszystkich jednostkach ( % )
- 14 pkt
b) koszt prowadzenia rachunku wyrażone w złotych polskich:
- otwarcie - likwidacja 3 pkt.
- opłaty za prowadzenie, 5 pkt
( wyciągi bankowe, saldo ).
c) koszty transakcji bankowych wyrażone w złotych polskich:
wpłaty gotówkowe, wypłaty gotówkowe 20 pkt
przelewy elektroniczne wewnątrz bankowe 4 pkt
przelewy elektroniczne na inne banki, 23 pkt
d) wydawanie blankietów czekowych - wyrażone w złotych polskich 2 pkt
e) elektroniczne systemy transmisji danych -
koszty instalacji i eksploatacji - wyrażone w złotych 14 pkt.
Oferta zawierająca system – otrzyma 14 pkt.
Oferta bez systemu – otrzyma 0 pkt.
f) współczynnik wypłacalności określony na podstawie art. 128 ustawy
z dnia 28 sierpnia 1997 r – o prawie bankowym - za 2007rok 8 pkt
Oferent legitymujący się współczynnikiem z art. 128, ust. 1, pkt. 3 i wyższym –
otrzyma 8 pkt.
Oferent legitymujący się współczynnikiem mniejszym niż w art. 128, ust. 1, pkt. 3 .
otrzyma 0 pkt.
„g) udzielania kredytu w rachunku bieżącym - 7 pkt.
dla porównania ofert, przyjęto kredyt udzielany w każdym roku budżetowym, w wysokości 250.000,00 zł.
Zamawiający zastrzega, iż wysokość kredytu może być inna. Wynika to z ewentualnego zapotrzebowania na kredyt w rachunku bieżącym do konkretnego budżetu, w okresie obowiązywania umowy. W związku z tym, iż zamawiający nie jest w stanie określić okresu w jakim kredyt może być wykorzystywany i w jakiej wysokości salda w konkretnym dniu. Do oceny oferty należy obliczyć koszt odsetek za 31 dni, przy oprocentowaniu o poniższych parametrach.
do obliczenia wartości zamówienia w parametrze kredytu w rachunku bieżącym przyjęto średnią arytmetyczną stawkę WIBOR 3 M za miesiąc wrzesień, która wyniosła 6,6300 %.
formuła naliczania oprocentowania, zawarta w umowie będzie następująca:
cyt; „Kredyt jest oprocentowany wg zmiennej stopy procentowej w stosunku rocznym. Oprocentowanie będzie obliczane wg średniej arytmetycznej stawki WIBOR 3 M za miesiąc poprzedni i stałej marży banku wynoszącej ............. % na następny miesiąc”.
Wzór na obliczenie odsetek za 31 dni powinien być następujący:
Kapitał kredytu 250.000,00 zł. x oprocentowanie ( 6,630%+ stała marża .....% ) x 31 dni
365
Prowizje wyrażone w złotych od kwoty udzielonego kredytu. (6)
Uwagi: Ilość prowizji nie jest ograniczona. Oferenci wstawiają we właściwe miejsca tylko tyle rodzajów prowizji ile żądają od Zamawiającego. Np., jeżeli w danym banku występują trzy rodzaje prowizji, to dalszych miejsc w ofercie nie wypełnia się, z wyjątkiem wpisania sumy tych prowizji.
Opłaty wyrażone w złotych od kwoty udzielonego kredytu.
Uwagi: Ilość opłat nie jest ograniczona. Oferenci wstawiają we właściwe miejsca tylko tyle rodzajów opłat ile żądają od Zamawiającego. Np., jeżeli w danym banku występują trzy rodzaje opłat, to dalszych miejsc w ofercie nie wypełnia się, z wyjątkiem wpisania sumy tych opłat.”
10.Termin składania ofert; 2008-11-05 godz.11.00.
11.Oferty należy złożyć w Sekretariacie Urzędu Gminy w Czarnocinie ( pokój 22 )
w zaklejonych kopertach z hasłem:
„O f e r t a p r z e t a r g o w a – wybór banku „
nie otwierać - przed dniem 05 11 2008 r.
12.Zgodnie z art. 85 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych, termin związania ofertą wynosi 30 dni,
tj. od 05 11 2008 do 04 12 2008 rok
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Urzędu Gminy Czarnocin
w dniu 2008-11-05 o godz. 12.00.
.....................................................................................................
D o d a t k o w o
informujemy o jednostkach i wielkości budżetów i przewidywanej ilości kont
do obsługi na dzień 30 września 2008 roku
I. - dla Urzędu Gminy Czarnocin;
przewidujemy otwarcie jednego rachunku bieżącego i do 5 pomocniczych –
Wielkość budżetu kształtuje się na poziomie:
po stronie dochodów od 7 500 000,oo do 9 000 000,oo zł,
po stronie wydatków od 7 500 000,oo do 9 000 000,oo zł
w roku 2008.
II. - dla Zespołu Obsługi Ekonomicznej i Administracyjnej Publicznych Szkół
i Placówek ;
. przewidujemy otwarcie jednego rachunku bieżącego i do 4 pomocniczych
Wielkość budżetu kształtuje się na poziomie:
po stronie dochodów od 2 500 000,oo do 4 000 000,oo zł,
po stronie wydatków od 2 500 000,oo do 4 000 000,oo zł
w roku 2008.
III. - dla Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Czarnocinie;,
- przewidujemy otwarcie jednego rachunku bieżącego i do 4 pomocniczych,
Wielkość budżetu kształtuje się na poziomie:
po stronie dochodów od 400 0000,oo do 500 000,oo zł,
po stronie wydatków od 400 000oo do 500 000,oo zł
w roku 2008.
IV. - dla Biblioteki Gminnej w Czarnocinie;
- przewidujemy otwarcie jednego rachunku bieżącego i do 3 pomocniczych
Wielkość budżetu po stronie dochodów kształtuje się na poziomie:
po stronie dochodów od 90 000,oo do 120 000,oo zł,
po stronie wydatków od 90 000,oo do 120 000,oo zł
w roku 2008.
V. - dla Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Czarnocinie ;
- przewidujemy otwarcie jednego rachunku bieżącego i do 3 pomocniczych
Wielkość budżetu po stronie dochodów kształtuje się na poziomie:
po stronie dochodów od 1 200 000,oo do 1 500 000.,oo zł,
po stronie wydatków od 1 200 000,oo do 1 500 000,oo zł
w roku 2008.
Opublikował: , data publikacji:
Ostatnia zmiana: Piotr Giereś, data: 2008-11-13 08:35:36
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu