Wersja do druku

Zamawiający:

Adres:


Kontakt:
tel. , fax.
E-mail:
Strona www:

Numer ID: 10

Data publikacji:
2004-02-12 20:50:53

Przedmiot: Wnisek o udzielenie zezwolenia na odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Czarnocin

Treść przetargu:

OGŁOSZENIE

z dnia 3 lutego 2004 roku.

 

Wójt Gminy w Czarnocinie

działając na podstawie art. 7 ust. 1, 2 i 3 ustawy z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. Nr 132, poz. 622, z 1997 r. Nr 60, poz. 369, Nr 121, poz. 770, z 2000 r., Nr 22, poz. 272, z 2001 r. Nr 100, poz. 1085, Nr 154, poz. 1800, z 2002 r. Nr 113, poz. 984 i z 2003 r. Nr 7, poz. 78) informuje, że

Przedsiębiorcy ubiegający się o wydanie zezwolenia na odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Czarnocin proszeni są o składania wniosków zawierających:

-        imię i nazwisko lub nazwę oraz adres zamieszkania lub siedziby Przedsiębiorcy ubiegającego się o zezwolenie,

-        określenie przedmiotu i obszaru działalności,

-        określenie środków technicznych jakimi dysponuje ubiegający się o zezwolenie na odbieranie odpadów komunalnych,

-        informacje o technologiach stosowanych lub przewidzianych do stosowania przy świadczeniu usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych,

-        proponowane zabiegi z zakresu ochrony środowiska i ochrony sanitarnej planowane po zakończeniu działalności,

-        określenie terminu podjęcia działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych oraz zamierzonego czasu jej prowadzenia,

-        adres miejsca odzysku lub unieszkodliwiania odpadów komunalnych

-        proponowane stawki opłat netto za odpady gromadzone w pojemnikach SM-110 lub workach foliowych o pojemności 110 litrów,

-        proponowane stawki opłat netto za 1 m3 odpadów komunalnych gromadzonych w kontenerach KP-7 lub innych.

Przedsiębiorca ubiegający się o wydanie zezwolenia zobowiązany jest ponadto do udokumentowania gotowości przyjęcia odpadów komunalnych przez przedsiębiorcę prowadzącego działalność w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów.

 

Zgodnie z Uchwałą XI/56/2003 Rady Gminy w Czarnocinie z dnia 28 listopada 2003 roku górne stawki opłat netto ponoszone przez właścicieli nieruchomości za usługi w zakresie odbierania odpadów komunalnych obowiązujące na terenie Gminy Czarnocin są następujące:

I.         Odpady niesegregowane:

-        gromadzone w kontenerach KP-7 lub innych – 38,00 zł za 1 m3,

-        gromadzone w pojemnikach typu SM-110 lub workach foliowych o pojemności 110 litrów – 6,00 zł za sztukę.

II.    Odpady gromadzone w sposób selektywny:

-        w kontenerach KP-7 lub innych – 30,40 zł za 1 m3,

-        w pojemnikach typu SM-110 lub workach foliowych o pojemności 110 litrów – 4,80 zł za sztukę.

 

W celu wybrania najlepszego ze złożonych przez przedsiębiorców wniosków Wójt Gminy Czarnocin zastrzega sobie prawo komisyjnego obejrzenia środków technicznych jakimi dysponuje wnioskodawca w jego siedzibie.

 

Wójt Gminy Czarnocin wyda jedno zezwolenie dla obszaru całej Gminy Czarnocin, w skład której wchodzą 24 sołectwa, temu przedsiębiorcy, który najlepiej spełni wymagania określone                  w niniejszym ogłoszeniu i ustawie z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. Nr 132, poz. 662, z późn. zm.) oraz posiada środki techniczne odpowiednie do zakresu działalności, o której mowa w niniejszym ogłoszeniu.

 

Wzór wniosku o wydanie zezwolenia oraz szczegółowe informacje można uzyskać w Urzędzie Gminy w Czarnocinie, pokój nr 20 w godz. 800-1500, tel. 0-41/3512169.

 

Wnioski należy składać do dnia 24 lutego 2004 roku w sekretariacie Urzędu Gminy w Czarnocinie – II piętro, pokój nr 21 do godziny 1400 w zaklejonych kopertach opatrzonych nazwą i dokładnym adresem lub pieczątką firmową przedsiębiorcy ubiegającego się o wydanie zezwolenia, zaadresowanych:

Wójt Gminy w Czarnocinie

28-506 Czarnocin 100A

z dopiskiem:

„Wniosek o wydanie zezwolenia na odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Czarnocin”.

 

 

Wniosek.

 

.................................                                                                         .................................................

(pieczęć wnioskodawcy)                                                                                                          (miejscowość, data)

 

 

WNIOSEK

O UDZIELENIE ZEZWOLENIA NA PROWADZENIE DZIAŁALNOŚCI W ZAKRESIE ODBIERANIA ODPADÓW KOMUNALNYCH OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI    Z TERENU GMINY CZARNOCIN

 

 

1.       Dane Wnioskodawcy

A. Imię i nazwisko lub nazwa

........................................................................................................................................................................................................................................................................................................

B. Adres zamieszkania lub siedziby

............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

C. Numer telefonu/faksu

....................................................................................................................................................

D. NIP

....................................................................................................................................................

E. REGON

....................................................................................................................................................

F. Pełnomocnicy upoważnieni do składania oświadczeń woli oraz miejsca zamieszkania

1. .....................................................................     2. ..................................................................

    .....................................................................         ..................................................................

    .....................................................................         ..................................................................

2.    Określenie przedmiotu wykonywanej działalności

............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

3.    Określenie obszaru wykonywanej działalności

............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

 

4.    Określenie środków technicznych jakimi dysponuje Wnioskodawca w celu zapewnienia prawidłowego wykonywania działalności objętej wnioskiem

4.1.   Tabor specjalistyczny

L.p.

Samochody

 – typ

Przeznaczenie

Ilość

Ładowność

(pojemność)

Rok produkcji

Dowód rejestracyjny – nr

Ostatnie badanie techniczne

Forma władania

 

 

 

 

 

 

 

 

 

           

4.2.   Inne urządzenia techniczne i sprzęt specjalistyczny (kontenery, pojemniki, urządzenia do mycia pojemników, maszyny specjalnego zastosowania itp.)

L.p.

Rodzaj urządzenia

– typ

Ilość

Funkcja urządzenia

Rok produkcji

Ostatnie badanie techniczne

Forma władania

 

 

 

 

 

 

 

 

4.3.   Baza magazynowo-sprzętowa (z podaniem formy własności)

......................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

5.    Informacje o technologiach stosowanych lub przewidzianych do stosowania przy świadczeniu usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych

................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

 

 

6.    Proponowane zabiegi z zakresu ochrony środowiska i ochrony sanitarnej planowane po zakończeniu działalności

.....................................................................................................................................................................................................................................

Statystyki bieżącego przetarguWyświetleń: 727
Wprowadził do systemu: Antoni Kocela, data: 2004-02-12 20:50:53
Opublikował: , data publikacji:
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu